Педагогикалық әсер ету – педагогикалық технологияның объектісі ретінде


Педагогикалық әсер ету – педагогикалық технологияның объектісі ретінде

 

Сабақты өткізу формасы: пікірталас

Сабақтың мақсаты: Педагогикалық әсер ету қағидаларымен таныстыру .

Қаралатын сұрақтар:

  1. Педагогикалық әсер ету.
  2. Педагогикалық әсер етуде субъект қағидасы.
  3. Педагог жұмысындағы құндылыққа бағдарланған қағида.
  4. Педагогикалық әсер етудегі тұтастық қағидасы.

Әдістемелік нұсқау:

Педагогикалық әсер ету педагогикалық технологияның негізгі категориясы болып табылады. Педагогикалық технологияның 3 қағидасы- бұл педагогикалық әсер етудің бірізді сипаттамалары: балаға субъект ретінде қарау, субъект бола тұрып, баланың таңдау еркіндігінің болуына бағыттылығы, қарым-қатынасқа тәрбиенің нәтижесі және тәрбие процесінің объектісі ретінде қарау бағыттылығы. Педагогтың оқушылармен жұмысы – бұл педагогикалық әсер етудің жүйесі, белгілі бір нәтижеге негізделген келісімді іс-әрекеттер жүйесі.

Сабақ пікірталас түрінде өтетін болғандықтан студенттер екі топқа бөлінеді. Бірінші топ педагог жұмысындағы қарым-қатынас барысындағы түрлі оқиғаларды қарастырады, шешуге талпыныс жасайды, ал екінші топ, керісінше оқиғаның жағымсыз жақтарын, кемшіліктерін көрсетуге тырысады. Сабақ соңында талдау және қорытынды жасалып, студенттердің жұмысы бағаланады.

Әдебиеттер:

  1. Кузнецов И.Н. Настольная книга практикующего педагога. Москва, 2008 ж.
  2. Основы педагогического мастерства. Под ред.И.А. Зязюна — Москва, 1989г.
  3. Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии — Москва, 2001ж.
  4. Самоукина Н.В. Психологический тренинг для учителя. Москва, 2006ж.
 


Скачать